середу, 25 серпня 2021 р.

Серпнева педагогічна студія «Забезпечення якісного освітнього процесу з фізичної культури у 2021-2022 навчальному році

      20 серпня 2021 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet відбулась Серпнева методична студія на тему     «Забезпечення якісного освітнього процесу з фізичної культури в 2021-2022 навчальному році» для консультантів ЦПРПП, працівники органів управління   освітою місцевих територіальних громад,  керівники методичних об’єднань вчителів фізичної культури та  вчителі фізичної культури ЗЗСО області.  Мета заходу: підвищити рівень готовності педагогічних працівників до викладання фізичної культури, сприяти організації належних умов праці для повноцінного фізичного розвитку та рухової активності здобувачів освіти та включення в освітній процес можливостей для додаткових форм  фізичного виховання.

З вітальним словом до  освітян звернувся Вітенко Ігор Михайлович, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО та націлив фізкультурну спільноту на пошуки ефективних шляхів популяризації здорового способу життя, спортивних ідей і принципів, які допоможуть виховати здорове покоління українців.

Єднак Галина Михайлівна,
методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО висвітлила питання  науково-методичного супроводу забезпечення якості викладання фізичної культури в умовах сьогодення, яке потребує орієнтації на вироблення і реалізацію якісно нової, особистісно і компетентісно обґрунтованої основи до підходу збереження і підтримки інтелектуальної та фізичної індивідуальності школярів на всіх етапах навчання з врахуванням особливостей їх рухового і психофізичного розвитку; створення освітнього середовища, яке стимулює фізичну рухову активність особистості; інтенсивне включення в освітній процес школи можливостей для додаткових форм фізичного виховання; створення умов і механізмів фізичного виховання для занять різної спрямованості за інтересами, а також звернула увагу присутніх на 
засоби адаптивного фізичного виховання 
щодо фізичного розвитку і рухових здібностей дітей з особливими освітніми потребами, про підбір  видів спорту,  рухливих та спортивних ігор для різних нозологій.

Юрків Оксана Романівна, 

вчитель фізичної культури Козівської гімназії  ім. В Герети,  поділилась  ідеями роботи в умовах онлайн та офлайн навчання та закликала максимально урізноманітнювати форми, методи та засоби фізичного виховання,  широко використовувати  цифрові технології, і те, що сьогодні в силах вчителя створити належне освітнє середовище та дати можливість учням зробити власний вибір для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок.

Довбуш Михайло Іванович, консультант Бучацького ЦПРПП Чортківського району,  поділився досвідом творчої взаємодії у системі «вчитель-консультант», адже саме консультант   повинен орієнтуватися в новаціях, ресурсах, законодавстві, виступати в ролі наставника, який зумів би допомогти вчителю зорієнтуватися серед пропозицій суб’єктів підвищення кваліфікації,  зробити вибір та  зрозуміти на якому рівні перебуває вчитель, яких цілей прагне досягти й за допомогою чого він це може зробити.

На тлі зростання уваги до цієї проблеми особливої актуальності набуває мотивація професійного розвитку педагогів. Зацікавити  учителів у професійному розвиткові – означає забезпечити неперервність їхнього професійного самовдосконалення.

Фігурська Наталія Василівна, начальник відділу Тернопільського відділення (філії) Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України, ознайомила учасників заходу з Положенням про проведення Спортивних ігор школярів Тернопільщини у 2021-2022 навчальному році як невід’ємної складової рухової активності школярів, популяризації  здорового способу життя, масового залучення учнівської молоді до систематичних занять фізичною культурою та підвищення рівня їх спортивної майстерності. На завершальному етапі учасники серпневої педагогічної  студії обмінялися думками   щодо використання запропонованих методичних матеріалів та  про те, що сьогодні заклад освіти має враховувати сучасні освітні тренди, працювати на випередження, зберігати кращі традиції викладання, мати сучасне технічне та матеріальне забезпечення, а вчитель має бути готовим до змін. 

       

Немає коментарів:

Дописати коментар