
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-praktiku-zastosuvannya-trudovogo-zakonodavstva-u-galuzi-osviti-i-nauki-pid-chas-diyi-pravovogo-rezhimu-voyennogo-stanu
Шановні колеги! 09 березня 2022
року о 18 годині запланований вебінар «Співпраця педагога та асистента
вчителя на рівні базової середньої освіти. Спільне планування і викладання».
Покликання: https://naurok.com.ua/webinar/spivpracya-pedagoga-ta-asistenta-vchitelya-na-rivni-bazovo-seredno-osviti-spilne-planuvannya-i-vikladannya
Рекомендую (за можливості)
взяти в участь у даному заході.
Сьогодні в інклюзивних класах працюють
педагогічні працівники, які не мали відповідної фахової підготовки у закладі
вищої освіти, тому намагаються самостійно удосконалитися в специфіці своєї
роботи. Отже, педагогам необхідно володіти знаннями про особливості розвитку
дітей, розрізняти різні види порушень і поведінкових проявів.
Важливо виробити
вміння щодо врахування специфіки розвитку кожного учня, а також навчитися
ефективно реалізувати стратегії залучення та підтримки дитини з особливими
освітніми потребами, стимулювання в освітньому середовищі.
1.
Ролі та функції асистента вчителя в класі з інклюзивним
навчанням.
2.
Основні компетенції, якими повинен володіти асистент
вчителя.
3.
Побудова ефективних взаємовідносин між педагогом та його
асистентом.
4.
Значення, сутність та моделі спільного викладання.
5.
Ведення документації асистентом вчителя.
6.
Підсумки. Рефлексія.
7.
Відповіді на запитання в чаті.
Очікувані
результати: Учасники
вебінару дізнаються про роль і функцій асистента вчителя в
інклюзивному класі; ознайомляться з нормативно-правовим забезпеченням роботи
асистента вчителя та веденням необхідної документації в контексті українського
законодавства; опрацюють основні компетенції, які повинні бути притаманними
асистенту вчителя та відігравати важливу роль для успішної та продуктивної його
діяльності; навчаться будувати ефективні взаємовідносини між учителем та
асистентом вчителя в класі з інклюзивним навчанням.
Дякую! Разом до перемоги!
Щодня агресор наносить нашій країні нищівні та жорстокі удари. Він
руйнує дитячі садки та школи, училища та університети, дороги, заводи, а
головне – знищує наших людей.
Кожного дня російський ворог відкрито та неодноразово наносить
ракетні, бомбові, артилерійські удари по мирних містах і цивільних об'єктах.
Станом на сьогодні повністю або частково зруйновано понад 160
закладів освіти.
За час війни від рук ворога загинули сотні невинних людей! Це
непоправимі втрати, кров від яких завжди буде на руках агресора.
Хочу звернутися до колег-освітян! У найскладніший для країни час ви
проявили неймовірний патріотизм, згуртованість і міць.
У кожній області в закладах освіти організовано місця для
переселенців, забезпечуються харчуванням бійці, в окремих областях створено
потужні гуманітарні штаби та надається необхідна допомога. Ви – гордість
українського народу.
Українські діти
та вчителі зараз змушені ховатися в сховищах від щогодинних ракетних обстрілів
і переживати страшенні психологічні травми. Саме тому спільно з партнерами та
закладами вищої освіти підготовлено серії інформаційних матеріалів від Світлани Ройз для психологічної підтримки
дітей, а також організовано щоденні онлайн зустрічі на @eduhub.in.ua з
сертифікованими психологами Асоціації інноваційної та цифрової освіти. Працює
Телеграм-канал «Підтримай
дитину» для підтримки дітей у складні часи легкими вправами, які
можна виконувати під час перебування у сховищі чи вдома.
Viber-спільнота
«Школа_інфо» в умовах
воєнного стану запустила освітню ініціативу. Вони публікують завдання для учнів
1-4 класів, адже вимушені «канікули» не повинні заважати розвитку та здобуттю
освіти.
Дистанційна
школа «Оптіма» відкрила безоплатний доступ до навчальної
платформи для всіх дітей, хто має інтернет. Математична онлайн-платформа
CIOS відкрила безкоштовний
доступ для вчителів і учнів до 31 березня.
Телеграм канал «Павлуша і Ява»
публікує аудіоказки для сімей із дітьми, які перебувають у бомбосховищах.
Працює Facebook-сторінка Координаційного центру
розміщення постраждалих від агресії РФ в Україні.
Голосом нашої держави є наші діти, які за тиждень
війни виросли справжніми патріотами України. Ми поширюємо всі відео, які
отримуємо від дітей, щоб увесь світ почув нас.
Низький уклін і повага ЗСУ та загонам тероборони.
Шановні українці! Ми – сильна нація! Разом ми зможемо все!
Слава
Україні!
СЛАВА УКРАЇНІ!
ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Багато хто з ВАС змінив спортивний костюм на військовий стрій і вже захищаєте НАШУ ДЕРЖАВУ у лавах ЗБРОЙНИХ СИЛ чи у лавах ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОБОРОНИ. Багато хто з ВАС стоїть черзі до військового комісаріату аби встати у стрій захисників України. Багато з ВАС стали волонтерами, які надають підтримку НАШІЙ АРМІЇ. У складний для УКРАЇНИ час ми повинні об'єднатися, бо разом Ми сила, разом МИ неодмінно переможемо окупанта.Пишаюся ВАМИ!
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ МОН УКРАЇНИ № 1/3292-22 від 28
лютого 2022 року
Керівникам управлінь (департаментів)
освіти
і науки обласних, Київської
міської
державних
(військово- цивільних) адміністрацій
Державна служба якості
освіти
Щодо написання заяв про відпустки
без збереження заробітної плати у зв'язку
із введенням в Україні правового режиму воєнного стану
Міністерство
освіти і науки України отримує звернення від педагогічних працівників про факти
примушування з боку окремих керівників закладів освіти до написання заяв про
відпустки без збереження заробітної плати у зв'язку із введенням в Україні
правового режиму воєнного стану.
Міністерство
освіти і науки України категорично забороняє керівникам органів управління
освітою та/або керівникам закладів освіти примушувати педагогічних та інших
працівників до написання заяв про відпустку без збереження заробітної плати.
В той же час
виключно за добровільним бажанням працівника йому може бути надана відпустка
(із збереженням або без збереження заробітної плати) відповідно до вимог
трудового законодавства. Також виключно за добровільним бажанням працівника
його може бути звільнено за власним бажанням відповідно до вимог трудового
законодавства.
Просимо роз'яснити
цю позицію керівникам органів управління освітою та керівникам закладів освіти,
а також педагогічним та іншим працівникам закладів освіти.
Про виконання
просимо повідомити Державну службу якості освіти в строк до 02 березня 2022 р.
Попереджаємо
керівників управлінь (департаментів) освіти і науки обласних, Київської міської
державних (військово-цивільних) адміністрацій про персональну відповідальність
за неухильне виконання трудового законодавства в закладах освіти на період
запровадження правового режиму воєнного стану.
Міністр
Сергій Шкарлет
https://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/85846/
У Вишнівецькому палаці, що на Тернопільщині відбулася урочиста церемонія нагородження лауреатів конкурсу «Людина року - 2021». Цьогорічною лауреаткою конкурсу стала Оксана Романівна Юрків, учителька фізичної культури Козівської гімназії ім. В. Герети, переможниця національної премії Global Teacher Prize Ukraine 2021 у номінації «Фізична культура» (на фото друга справа).
Тернопільська правда. https://tepravda.te.ua/na-ternopil-shchyni-vruchyly-vidznaky-liudyna-roku-2021/
11 лютого 2022 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти, на платформі онлайн-сервісу Google Meet, проведено засідання проблемної групи учителів фізичної культури «Етичні норми взаємодії і співпраці учасників освітнього процесу у фізкультурно-спортивній діяльності».
Мета заходу: ознайомити учителів фізичної
культури із сучасними міжнародними стандартами з етичних та моральних цінностей
у сфері фізичної культури і спорту, як формувати у
здобувачів освіти патріотичні почуття до своєї держави, як виховувати
взаємодопомогу та повагу до суперника, як
забезпечити доступ осіб з особливими освітніми
потребами до спортивних споруд із залученням
їх до занять фізкультурно-спортивною
діяльністю.
Галина Єднак, методист відділу методики
навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної
культури ознайомила учасників засідання проблемної групи з правами, обов’язками
та соціальними ролями учасників рухової діяльності, про сучасні міжнародні стандарти етичних цінностей у сфері фізичної культури і спорту.
Тетяна Іванюк (Кременецький ліцей імені Нестора
Літописця) поділилась досвідом формування в учнів толерантності та навичок недискримінаційної
комунікації у фізкультурно-оздоровчій діяльності, а також презентувала фрагмент проведення «уроку толерантності».
Цікавими були виступи учителів фізичної
культури - учасників засідання проблемної групи: Тараса Демчука, (Теребовлянський профільний ліцей), Віталія
Терлецького (НВК «Довжанківська загальноосвітня школа
I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад»),
Інни Ясінської (Плосківська
гімназія), Галини Дехтярук
(Кременецький ліцей імені Уласа Самчука), Оксани
Юрків (Козівська гімназія імені Володимира Герети), Ольги Данелюк (Скалатська ЗОШ І-ІІІ ступенів) щодо виховання у здобувачів освіти вольових якостей
та взаємодопомоги засобами рухливих та спортивних ігор у фізкультурно-спортивній
діяльності закладів загальної середньої освіти.
Вчителі активно обмінювались думками
від отриманої інформації, висловили вдячність за цікавий змістовний матеріал та
отримали відповіді на запитання, які виникають у їх професійній діяльності.