пʼятниця, 1 квітня 2022 р.

💙💛 “Перемагаємо разом” Проєкт уроків з фізичної культури онлайн 💙💛

 



МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481-32-21, факс (044) 481-47-96 E-mail: mon@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185

 

                                                     Департаменти (управління) освіти і науки 

обласних, Київської міської державних адміністрацій

 Обласні заклади післядипломної педагогічної освіти

 Заклади загальної середньої освіти

        Наразі тисячі дітей перебувають у стресових ситуаціях, мають зависокий рівень тривожності та страху, втрачають зв'язок з реальністю і контроль над власним життям, ведуть малорухливий спосіб життя, що впливає на стан здоров’я. За оцінками експертів ЮНІСЕФ, найбільш дієвим засобом протидії негативним впливам війни на дітей, є їх повернення до спрямованої емоційно-забарвленої рухової активності, що підтверджують експерти ЮНІСЕФ.

Міністерство освіти і науки України, Комітет з фізичного виховання та спорту МОН України, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», ГО «Рух Олександра Педана «Джуніор», за підтримки Міжнародного дитячого фонду ООН «ЮНІСЕФ», реалізують проєкт уроків з фізичної культури онлайн «Перемагаємо разом».

Мета проєкту: забезпечити доступ до цікавої та доступної фізичної культури учням/ученицям України з метою зміцнення здоров’я, підвищення рівня рухової активності, зменшення тривожності та підсилення соціалізації, зміцнення єдності та патріотичного виховання, налагодження ефективної співпраці вчителів різних регіонів країни.

Проєкт  спрямований  на  реалізацію  програми  Президента  України

«Здорова Україна» у воєнний час.


У зв’язку з цим просимо вжити заходів та взяти під контроль проведення уроків фізичної культури – уроків Єдності в онлайн форматі із застосуванням синхронного методу дистанційного навчання.

Вчителі фізичної культури закладів загальної середньої освіти можуть доєднатися до проєкту через Telegram канал: https://t.me/juniorzua

Участь у проєкті передбачає:

1.   Безкоштовне навчання для вчителів, щодо синхронного проведення уроків фізичної культури з видачею сертифікатів про підвищення кваліфікації.

2.   Практичний супровід і методичне забезпечення проведення синхронних онлайн уроків фізичної культури.

3.   Допомога в організації уроків Єдності і челенджів за участю учасників з різних регіонів.

4.   Участь у синхронних онлайн уроках опініон лідерів, українських зірок, відомих спортсменів, військових.

Детальний опис проєкту уроків фізичної культури «Перемагаємо разом» (додаток 1), тематика уроків Єдності на кожен тиждень наведена у додатку 2.

Важливо, що онлайн уроки фізичної культури закладів освіти, найактивніших учасників проєкту, будуть транслюватися в рамках проєкту Всеукраїнський розклад в режимі реального часу.

До уроків можна долучитися на Youtube-каналі Junior та через Telegram

канал: https://t.me/juniorzua

Довідки за телефоном:

+38(067) 756-65-52 Андрій Анатолійович Боляк, 

+38(097) 842-32-67 Галина Анатоліївна Коломоєць.

Щиро дякуємо за співробітництво!

 З повагою,

Заступник Міністра                                                      Артур СЕЛЕЦЬКИЙ

 Андрій Боляк 067 756-65-52

Галина Коломоєць 097 842 32 67


Додаток 1

до листа Міністерства освіти і науки України

від                                    

Лист МОН від 29.03.2022 № 1/3730-22 “Перемагаємо разом” проєкт уроків з фізичної культури онлайн 

💙💛

«ПЕРЕМАГАЄМО РАЗОМ»

проєкт уроків з фізичної культури онлайн

 Мета проєкту: забезпечити доступ до цікавої та доступної фізичної культури учням/ученицям України з метою зміцнення здоров’я, підвищення рівня рухової активності, зменшення тривожності та підсилення соціалізації, зміцнення єдності та патріотичного виховання.
Проєкт реалізується за підтримки Міжнародного дитячого фонду ООН «ЮНІСЕФ».  
Ініціатори проєкту: ГО «Рух Олександра Педана «Джуніор», Комітет з фізичного виховання та спорту МОН України, Державна наукова установа

«Інститут модернізації змісту освіти» за сприяння Міністерства освіти і науки України.

Офіційний Telegram канал проєкту: https://t.me/juniorzua

Короткий опис проєкту. Кожен вчитель – учасник проєкту, через спеціальні групи у соціальній мережі Telegram, має змогу запросити або долучитися до спільного проведення уроку онлайн вчителів та учнів/учениць з інших регіонів країни.

Нова форма організації онлайн уроків дозволяє об’єднати 2-3-х вчителів і учнів/учениць їх класів з різних куточків України, створює умови для їх спілкування, емоційної розрядки, зниження тривожності, підтримки один одного, обміну досвідом, організації патріотичних челенджів та флешмобів. Розподіл уроків для молодшої, середньої та старшої школи враховує вікові та методичні особливості.

Особливого значення проєкт набуває для забезпечення рухової активності дітей в регіонах, які особливо потерпають від війни, де освітній процес тимчасово призупинений.

Онлайн уроки фізичної культури найактивніших учасників проєкту будуть транслюватися Всеукраїнською школою онлайн в режимі реального часу.

Заходи проєкту (форми роботи):

1.        Спільні онлайн-уроки вчителів фізкультури, куди доєднують учнів/учениць закладів освіти з інших регіонів, в тому числі учні, вчителів, які не спроможні зараз проводити уроки (на спільний урок об’єднуються від 2 до 4-х вчителів зі своїми учнями/ученицями в залежності від кількості осіб, що створює можливості ефективно взаємодіяти і виконувати завдання уроку на основі діяльнісного підходу).

2.        «Уроки Єдності» - щотижневі спільні онлайн-уроки вчителів фізичної культури з різних регіонів із залученням учнів/учениць до спілкування, спільного виконання рухових завдань і тематичних челенджів #переможеморазом. Кожного тижня тематика челенджів змінюється: #Єдність, #Перемога, #Любов, #Батьківщина, #Добро, #Україна, #Родина тощо з врахуванням подій і свят, які відзначаються державою (тематика уроків і челенджів має бути узгоджена і доведена листом МОН. Челенджі, за підсумками уроків Єдності, мають оприлюднюватися в соціальних мережах).

3.   Челендж #перемагаєморазом, що має подвійний сенс - перемоги над ворогом та перемога над стресом. Челенджі передбачають спільне виконання учнями/ученицями рухових та креативних завдань з наступним їх оприлюдненням у соціальних мережах Tik Tok та Instagram.

Додаткові заходи, що створюють додаткові можливості для вчителів - учасників проєкту:

4.     Гостьові спільні онлайн-уроки передбачають запрошення на урок відомих особистостей, військових, спортсменів, зірок шоу-бізнесу, блогерів, українського та світового масштабів тощо.

5.      Всеукраїнські Fun up зарядки з лідерами думок: спортсменами, військовими, зірками шоу-бізнесу українського та світового масштабу.

6.    Освітня програма для вчителів та батьків: вебінари, онлайн лекції, бесіди, зустрічі, перехресні сторіз, ефіри, інфографіка тощо.

7.   Використання в уроках і домашніх завданнях онлайн платформи для дистанційних занять Better Me Health Coaching, а також комплексів вправ розроблених для активних парків програми Президента України «Здорова Україна» .

8.         Всеукраїнський фізкультурно-оздоровчий захід он-лайн серед учнів/учениць «Сhallenge in Active Park» спільно з Державною установою

«Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (передбачає онлайн змагання учнів/учениць з виконання окремих вправ).

Механізм організації онлайн-уроків:

1.   Створено телеграм-канал для офіційних повідомлень щодо уроків та заходів проєкту, з інформацією, як стати його учасником (https://t.me/juniorzua).

2.    Створено 3 телеграм-групи (молодша, середня, старша школа), де вчителі за допомогою певної форми повідомлень, підбирають партнерів для спільного проведення уроків, узгоджують розклад та кількість дітей.

3.          Для проведення онлайн уроків переважно застосовуються платформи: ZOOM та Google Meet (в тому числі Classroom).

4.     Онлайн уроки проєкту мають особливу структуру до якої, окрім підготовчої, основної (функціонального тренінгу), заключної частин, включено: знайомство, спілкування або спільні рухові дії, спільні челенджі тощо.

5.   Частина заходів проєкту має записуватися і оприлюднюватися через

YouTube канал та використовуватися для інших потреб освітнього процесу. 

Приклад структури онлайн-уроку:

1.  Знайомство (представлення учасників уроку) (1 хвилина).

2.       Спілкування та психологічні ігри, створення позитивної атмосфери (вчителі модерують спілкування, потрібно скласти орієнтовні питання, поки діти не звикнуть і не почнуть самостійно спілкуватися) (до 8 хвилин).

3.   Підготовча частина. Оголошення теми та завдань уроку, методів спільної роботи (1 хвилина).

3.1.        Руханка – Fun Up (виконується під музичний супровід, може демонструватися вчителем, відомим гостем уроку, найбільш цінно Fun Up підготовлений самими дітьми) (3-5 хвилин).

3.2.  Вправи на розтягування (2-3 хвилини).

4.  Основна частина (функціональний тренінг).

Комплекси вправ на розвиток фізичних якостей, зміцнення м’язів ступні, спини, рук, ніг тощо.

В залежності від віку слід застосовувати образно-рольові, ігрові та інші методи.

Обов’язково застосовувати діяльнісний підхід, який передбачає завчасну підготовку і самостійне проведення вправ учнями з поясненнями спрямованості вправи та особливостей її виконання.

Вітаються будь-які підходи, які формують у дітей свідоме ставлення та самостійне виконання вправ (до 10 хвилин).

4.1.    Обов’язковим має бути комплекс вправ, який виконується в аеробному режимі (5-7 хвилин).

5.  Заключна частина.

5.1.  Вправи для відновлення дихання.

5.2.  Підведення підсумків уроку. Спільна демонстрація знаку ПЕРЕМОГИ.

5.3.   Домашнє завдання (у вигляді челенджів спрямованих на взаємодію дітей з різних регіонів, самостійне виконання з наступним висвітленням у соціальних мережах з відповідними хештегами або надсиланням відео звіту вчителю, підготовка закличок та їх презентація у поєднанні з рухами. Будь яке рухове завдання має завершуватися знаком ПЕРЕМОГИ.

Окреме домашнє завдання має містити завдання на самостійну або групову (проєктна діяльність) розробку комплексів вправ для різних частин уроку за завданням вчителя).

Зміст додаткової навчальної програми для вчителів та батьків в рамках проєкту

1.       Чи треба говорити під час освітнього процесу про війну.

2.      Нові емоційно-психологічні прояви дітей.

3.      Як говорити про втрати однокласників, вчителів.

4.      Спорт та рухова активність - як пігулки від тривожності та депресії.

5.      З якого виду спорту краще почати відновлюватися.

6.      Гормони щастя, звідки їх взяти.

7.       Прогулянки та дозвілля з дітьми - нові звички.

8.       Сімейний біг.

9.       Кількість фізичної та рухової активності для відновлення.

10.     Нові форми роботи шкіл, що збільшувати та підсилювати.

11.     Онлайн-навчання під час війни.

12.     Все, що треба знати про мінну безпеку.

 Долучитися   до    проєкту   можна   приєднавшись   до   Telegram   каналу:

https://t.me/juniorzua

Додаток 2

до листа Міністерства освіти і науки України

від                                    

  Теми онлайн уроків фізичної культури уроків Єдності 

на березень-квітень 2022 року

 28 березня – 2 квітня

Тема уроку та челенджу для залучення учнів/учениць:

«Незламність»

Хештег челенджу: #перемогаєморазом

 4 квітня 9 квітня

Тема уроку та челенджу для залучення учнів/учениць:

«В Єдності наша сила»

Хештег челенджу: #перемогаєморазом

 11 квітня 16 квітня

Тема уроку та челенджу для залучення учнів/учениць:

«Єдина Україна»

Хештег челенджу: #перемогаєморазом

 18 квітня 23 квітня

Тема уроку та челенджу для залучення учнів/учениць:

«Родина»

Хештег челенджу: #перемогаєморазом

 25 квітня 30 квітня

Тема уроку та челенджу для залучення учнів/учениць:

«Перемагаємо разом»

Хештег челенджу: #перемогаєморазом

Щиро дякуємо за співробітництво!

неділя, 27 березня 2022 р.

Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України

 

УКАЗ

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

№ 143/2022 від 16 березня 2022 року

Про загальнонаціональну хвилину

мовчання за загиблими внаслідок

збройної агресії Російської Федерації проти України

 

З метою вшанування світлої пам'яті, громадянської відваги і самовідданості, сили духу, стійкості та героїчного подвигу воїнів, полеглих під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, постановляю:

1. Започаткувати проведення щоденно о 9 годині 00 хвилин загальнонаціональної хвилини мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України, яку оголошувати у всіх засобах масової інформації незалежно від форми власності.

2. Кабінету Міністрів України, обласним, Київській міській державним адміністраціям забезпечувати проведення загальнонаціональної хвилини мовчання, у тому числі у закладах освіти.

3. Міністерству закордонних справ України забезпечити проведення закордонними дипломатичними установами України щоденно о 9 годині 00 хвилин за місцевим часом у державах перебування загальнонаціональної хвилини мовчання за співвітчизниками, загиблими унаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України.

4. Цей Указ набирає чинності з дня його підписання.

Президент України                                                                   В. Зеленський

 

 

Практикум учителів фізичної культури «Загальна фізична підготовка здобувачів освіти за стандартами Нової української школи».

 

                                               25 березня 2022 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі  Google Meet для учителів фізичної культури проведено  практикум «Загальна фізична підготовка   здобувачів освіти за стандартами Нової української школи».

Захід організовано з метою надати практичну та методичну допомогу учителям фізичної культури із використання сучасних засобів навчання для розвитку фізичних якостей та фізичної підготовленості здобувачів освіти та забезпечення якісної освітньої діяльності.

Питання загальної фізичної підготовки як фундаменту гармонійного розвитку  школярів висвітлила Галина Єднак, методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичних дисциплін, технологій та фізичної культури, також акцентувала увагу учителів на організаційних та методичних засадах загальної фізичної підготовки за стандартами НУШ, які мають закласти основи фізичного і морального здоров'я здобувача освіти та про  необхідність організувати освітній процес в школі із широким використанням різноманітних засобів і форм фізичного виховання з урахуванням психологічного комфорту та надання можливості для творчої діяльності та самореалізації особистості.

Віталій Терлецький, вчитель НВК «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад», спеціаліст вищої категорії, вчитель - методист, поділився практичним  досвідом роботи з виготовлення власноруч  модифікованого спортивного інвентарю та продемонстрував  його використання під час освітнього процесу із загальної фізичної підготовки.

Досвідом роботи з організації уроків загальної фізичної підготовки із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, інтернет-платформ Instagram, Messenger у Facebook, Tik-Tok поділились  Оксана Юрків, учитель Козівської гімназії імені Ігоря Герети, спеціаліст І категорії, переможець премії Global Teacher Prize Ukreine (номінація «Фізична культура») у 2021 році та Ольга Данелюк, учитель   Скалатської ЗОШ І-ІІІ ст., спеціаліст вищої категорії.

Юрій Ковальський учитель фізичної культури Шумського ЗЗСО, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист продемонстрував свої напрацювання з  формування рухових навичок та розвитку фізичних якостей школярів засобами рухливих та спортивних ігор.

Сподіваємось, що нові ідеї та практичні навички здобуті учасниками практикуму стануть у нагоді в їх професійній діяльності.
                                                                                         







понеділок, 14 березня 2022 р.

УВАГА! ВАЖЛИВО ЗНАТИ!

 Надіслано від Надал_ONLINE

Немає межі звірства ворога. На жаль, ми живемо в час, коли маємо бути готовими до будь-яких ситуацій. 

❗️Закликаю вас уважно прочитати цю інструкцію і поділіться з іншими. Маємо бути поінформовані, щоб зберегти своє життя і рідних.

❗️У разі хімічної атаки потрібно:

➡️ щільно зачинити вікна та двері, вентиляційні отвори, димоходи,

➡️ заклеїти щілини у вікнах папером чи скотчем,

➡️ увімкнути телевізор чи радіо для отримання подальших вказівок,

➡️ попередити близьких про небезпеку та можливу евакуацію,

➡️ вимкнути побутові прилади та газ.

➡️ У разі евакуації візьміть з собою аптечку. Одягніться так, щоб залишилося якомога менше відкритої шкіри. 

➡️ Використовуйте протигази або ватно-марлеві пов’язки, змочені водою або, краще, 2-5% розчином питної соди (при ураженні хлором), оцтової або лимонної кислоти (при ураженні аміаком).

➡️ Обережно і без паніки вийдіть з приміщення, використовуючи сходи. На вулиці не біжіть, не торкайтеся ніяких предметів, не наступайте у калюжі. Не їжте і не пийте нічого. 

➡️ У разі аварій з викидом хлору — намагайтеся пересуватися по підвищеннях, у разі викиду аміаку — низинами. 

Якомога швидше залиште зону ураження, рухаючись поперек потоку повітря чи вітру.

неділя, 13 березня 2022 р.

Організація освітнього процесу з фізичної культури в умовах дистанційного навчання

  У зв’язку з переведенням освітнього процесу у формат дистанційного та/або змішаного навчання, а також враховуючи специфіку предмету «Фізична культура» рекомендуємо:

Планувати освітній процес з урахуванням вікових і психологічних особливостей учнів, надавати  посильний обсяг завдань на короткий термін аби сприяти внутрішній мотивації  здобувачів освіти до занять фізичними вправами. Завдання зробити максимально доступними, цікавими, наочними і такими, що стимулюватиме до розширення знань та вмінь.

Проводити онлайн – інструктажі з питань дотримання учнями правил безпеки життєдіяльності та  гігієни  під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах.

Проводити онлайн заняття з учнями та укладати індивідуальні програми для самостійних занять учнів зі строгим дозуванням навантаження, урахуванням віку школяра, фізичної підготовленості та самоконтролю за частотою сердечних скорочень.

Запропонувати учням використовувати нестандартне обладнання для занять в домашніх умовах.

Забезпечити зворотній зв’язок з учнями та батьками.

Внести зміни у календарно-тематичне планування щодо зменшення обсягу уроків, які виносились для підсумкового контролю (контрольні нормативи) під час очного навчання, на користь уроків з розвитку фізичних якостей учнів, техніки виконання вправ, ознайомлення з історією розвитку видів спорту чи вивчення правил змагань тощо. Записи уроків у класних журналах здійснювати із внесеними вже корективами у календарно-тематичному плануванні.

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів здійснити з урахуванням поточних, орієнтовних контрольних нормативів виставлених до початку дистанційного навчання, та оцінок, отриманих учнями під час дистанційного навчання.

За неможливості оцінити фізичну підготовленість школярів під час дистанційного навчання, рекомендуємо здійснювати оцінювання теоретичних знань у формі тестових завдань (з вивчених модулів) за наявності технічної можливості.

Для реалізації задумів вам допоможуть онлайн-ресурси:

YouTube канал.

Руханки. Всеукраїнська школа-онлайн за 2020р.

https://www.google.com/search?lei=WcAoYu20LuWArwT4i47YAQ&q=%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%20%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD&ved=2ahUKEwitxaaIpbn2AhVlwIsKHfiFAxsQsKwBKAB6BAg8EAE&biw=1489&bih=736&dpr=1.29

Фізкультура для дітей

https://www.google.com/search?q=%D0%A4%D1%96%D0%B7%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%B4%D0%BB%D1%8F+%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9&sa=X&ved=2ahUKEwi3xbPppbn2AhWGz4sKHcsGAdoQ1QJ6BAgFEAE&biw=1489&bih=736&dpr=1.29

Цікава фізкультура

https://www.youtube.com/playlist?list=PLwxRcgoovr6tcETlu-rgMd6nfOIavBI8W 

Платформа «Уміти»  Рубрика «Розробки»

https://umity.in.ua/store/

Основа. Дистанційна академія

https://osnova.d-academy.com.ua/level/fizychna-kultura/

Сайт Тернопільського ОКІППО, адреса блогу:  https://fizra2020.blogspot.com/

Тести. Баскетбол, волейбол, легка атлетика, футбол

https://www.blogger.com/u/2/blog/post/edit/8304504210878806063/4974151424189529385;

Тести для оцінювання теоретичних знань з олімпійської освіти

https://www.blogger.com/u/2/blog/post/edit/8304504210878806063/3788826586280398739

Тести на освітянських платформах:

НаУрок

https://naurok.com.ua/test/fizichna-kultura

Всеосвіта

https://www.google.com/search?q=%D0%B2%D1%81%D0%B5%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8+%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&oq=%D0%B2%D1%81%D0%B5%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0+%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8+%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0&aqs=chrome..69i57j33i160l4.8838j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Освіторія

https://vseosvita.ua/library/testovi-zavdanna-z-fizicnoi-kulturi-dla-ucniv-10-klasu-261808.html

 Онлайн-платформи для розміщення завдань та спілкування з учнями

Google Classroom- можна проводити тести, вікторини;

Viber, Telegram, Direct в Instagram, Messenger у Facebook, Tik-Tok - для cпілкування з учнями;

YouTube та Google Drive- для розміщення відеоуроків та інших матеріалів для учнів;

Відеочати - для проведення дистанційного уроку фізичної культури в реальному часі.

Для учнів, які не можуть взяти участь в опитуванні у формі тестів з поважних причин (стан здоров'я, відсутність доступу до мережі Інтернет, або відсутність технічних засобів навчання) використати телефонний зв’язок, який може слугувати для взаємодії вчителя і учня.

Дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми та має забезпечувати виконання суб'єктами дистанційного навчання згідно державних стандартів освіти.

Будьте гнучкими, експериментуйте, підлаштовуйтеся під сьогоднішні реалії та  вподобання учнів.

Орієнтовні завдання уроку фізичної культури для виконання в домашніх умовах на дистанційній формі навчання.

Щоб скористатись необхідною інформацією копіюйте покликання.

№ уроку

Назва модуля

Завдання уроку

1

Футбол

1.            Історія виникнення командної гри -футбол. https://putivl.com.ua/presentations/11335-prezentacia-na-temu-viniknenna-i-rozvitok-futbolu.html

2. Виконати  комплекс загальнорозвивальних вправ. https://www.youtube.com/watch?v=xNfZVoIlB9U

3.Виконати техніку  ведення та  зупинки м’яча. Вправу повторити тричі. https://www.youtube.com/watch?v=phhtiwjHsKc

2

Футбол

1.                 Виконати руханку  (повторити двічі) https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU 

2.    Виконати техніку передачі та прийому м’яча внутрішньою стороною стопи. 

https://www.youtube.com/watch?v=JKt8L24rpPw

3.    Ознайомитись з ТОП - 10 видатних українських футболістів.

http://youtube.com/watch?v=TbEwwAfodtk

3

Футбол

1.    Ознайомитись з Правилами гри в футбол. 

https://sisites.google.com/site/footballnvk17ua/home/pravila-gri-u-futbol

2.  Виконати комплекс загальнорозвивальних вправ.  http://youtube.com/watch?v=JKt8L24rpPw   

3. Виконати 14 вправ  на розвиток техніки володіння м’ячом.

http://youtube.com/watch?v=S7bObc_0kIE

(Онлайн матеріали використані із Інтернет ресурсів)






 

середа, 9 березня 2022 р.

Щодо освітнього процесу

 

"ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС МИ МАЄМО ЗАПУСТИТИ, ПРИНАЙМНІ ХОЧА Б У ТИХ РЕГІОНАХ, ДЕ НА СЬОГОДНІ ЦЕ МОЖЛИВО І БЕЗПЕКОВА СИТУАЦІЯ ДОЗВОЛЯЄ", - СЕРГІЙ ШКАРЛЕТ

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет зазначив, що бойові дії в окремих регіонах продовжуються, і наше головне завдання – зберегти життя кожного громадянина нашої держави. Але освітній процес ми маємо запустити, принаймні хоча б у тих регіонах, де на сьогодні це можливо і безпекова ситуація дозволяє. 

Отож, у зв’язку з тим, що в частині регіонів України зберігається реальна загроза для життя та здоров’я мирних мешканців, а в більшості регіонів по кілька разів на день оголошується повітряна тривога, рекомендуємо після завершення канікул організовувати роботу закладів освіти в залежності від конкретної ситуації:

  • - тимчасове призупинення освітнього процесу (виконання працівниками закладів освіти заходів та завдань, що визначені військово-цивільною адміністрацією);
  • - організація освітнього процесу за дистанційною формою навчання або використання її елементів (за погодженням з військово-цивільною адміністрацією).

Міністр підкреслив, що у місцевостях, де сьогодні не ведуться активні бойові дії, продовжує стабільно працювати інтернет і там можливо організувати дистанційне навчання або використовувати окремі його елементи, зокрема для учнів, які були евакуйовані з небезпечних територій, рекомендовано розпочати освітній процес. Діти можуть також самостійно використовувати будь-які електронні ресурси, як загальні, так і розроблені закладами освіти, іншими науковими та методичними установами.

Важливо! За згодою одного з батьків, діти, які тимчасово внутрішньо переміщені, мають можливість долучитися до навчання у школі за місцем тимчасового проживання.

Сергій Шкарлет також повідомив, що там, де неможливо провадити освітній процес, особливо в регіонах, де зруйновано освітню інфраструктуру, відбуваються постійні обстріли, оголошується повітряна тривога, головну увагу слід зосередити на психологічній підтримці дітей. Питання викладання навчального матеріалу, загалом навчання, може тимчасово відійти на другий план.

“Після завершення воєнного стану такі учні матимуть можливість у звичайних, спокійних та безпечних умовах  надолужити пропущене. Для них буде виділено додатковий час на опанування навчального матеріалу та організовано спеціальну допомогу. Рекомендації щодо цього Міністерством вже розробляються”, - підкреслив Міністр.

Нагадаємо, об’єднавши зусилля з Комітетом з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради України, освітянською та батьківською спільнотами вийшли з пропозицією про одноразову зміну алгоритмів щодо державної підсумкової атестації для учнів 11 класу та вступу до закладів вищої освіти України у 2022 році.

Про оплату праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання

  

Лист МОН України №1/3370-22 від 06.03.2022

"Про оплату праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання"


Про оплату праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання 

Шановні колеги!

 З метою убезпечення всіх учасників освітнього процесу МОН направлено листа № 1/3277-22 від 25.02.2022 керівникам департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій і керівникам закладів професійної, фахової передвищої та вищої освіти з рекомендацією щодо припинення освітнього процесу в усіх закладах освіти та оголошення канікул.

Оплата праці працівників закладів освіти під час оголошених канікул здійснюється у відповідності до норм чинного законодавства.

Згідно з пунктами 78,89 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 102 (зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.05.1993 р. за 56), у випадку, коли в окремі дні заняття не проводяться з незалежних від учителя (викладача) причин, оплата його праці здійснюється з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, за умови, що вчитель (викладач) виконує іншу організаційно-педагогічну роботу. За відсутності такої роботи час простою оплачується в порядку і розмірах, визначених Кодексом законів про працю.

Водночас наголошуємо, що відповідно до пункту 8.3.3 Галузевої Угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2021-2025 роки (Мінекономіки зареєстровано Галузеву угоду 18.06.2021 за 12) сторони рекомендують керівникам установ та закладів освіти забезпечити:

-      оплату простою працівникам, включаючи непедагогічних та тих, які працюють за сумісництвом, не з їх вини в розмірі середньої заробітної плати;

-         оплату праці вчителів, вихователів, включаючи вихователів груп продовженого дня, музичних керівників, викладачів, інших педагогічних працівників закладів освіти у випадках, коли в окремі дні (місяці) заняття не проводяться з незалежних від них причин (епідемії, метеорологічні умови, карантин тощо), із розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, з дотриманням при цьому умов чинного законодавства;

-         збереження заробітної плати при дистанційній формі підвищення кваліфікації вчителів, зокрема без відриву від освітнього процесу, та, на період оголошеного карантину і здійснення освітнього процесу у дистанційному режимі, оплати праці за фактично виконаний ними обсяг навчального навантаження.

Отже, оплата праці усім працівникам (педагогічним, науково-педагогічним та іншим працівникам) закладів і установ освіти, навчання у яких призупинено, здійснюються в розмірі середньої заробітної плати, а тих педагогічних працівників, оплата праці яких здійснюється за тарифікацією, із розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, з дотриманням при цьому умов чинного законодавства.

Крім того, нагадуємо, що листом № 1/3292-22 від 28.02.2022 Міністерство наголошувало, що категорично забороняє керівникам органів управління освітою та/або керівникам закладів освіти примушувати педагогічних та інших працівників до написання заяв про відпустку без збереження заробітної плати. Працівникам виключно за добровільним бажанням може бути надана відпустка (із збереженням або без збереження заробітної плати) відповідно до вимог трудового законодавства.  

З повагою

 Міністр                                                                            Сергій ШКАРЛЕТ