четвер, 8 жовтня 2020 р.

Про проект «Так, я можу!»

 Лист ДНУ ІМЗО від 06.10.20р. № 22.1/10-1989

 Про проект «Так, я можу!»

 Шановні колеги!

Відповідно до «Меморандуму про співпрацю та партнерство між Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» та Parimatch Foundation» від 27 серпня 2020 року інститут інформує.

Міжнародний благодійний фонд Parimatch Foundation, у рамках програми «Нова фізична культура», реалізує проект «Так, я можу!».

«Так, я можу!» - це комплексна програма, спрямована на підтримку дітей з інвалідністю та особливостями ментального розвитку. Головне завдання проекту - поліпшення психоемоційного та фізичного стану дітей через залучення їх до фізичних активностей та соціалізацію.

Запрошуємо до співпраці вчителів фізичної культури, які мають досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного

навчання.

Заявки надсилати на електронну пошту info@parimatch.foundation з позначкою «Так, я можу!».

 Контактні особи: 

від Інституту модернізації змісту освіти - Владислава Ганчева тел. 067 394 75 39; 

від Міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation - Катерина Сакевич, тел. 050 608 69 69

 

Немає коментарів:

Дописати коментар