четвер, 17 лютого 2022 р.

Засідання проблемної групи учителів фізичної культури «Етичні норми взаємодії і співпраці учасників освітнього процесу у фізкультурно-спортивній діяльності»

 

              11 лютого 2022 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти, на платформі онлайн-сервісу Google Meet, проведено засідання проблемної групи учителів фізичної культури «Етичні норми взаємодії і співпраці учасників освітнього процесу у фізкультурно-спортивній діяльності».

Мета заходу: ознайомити учителів фізичної культури із сучасними міжнародними стандартами з етичних та моральних цінностей у сфері фізичної культури і спорту, як формувати у здобувачів освіти патріотичні почуття до своєї держави, як виховувати взаємодопомогу  та повагу до суперника, як забезпечити доступ осіб з особливими освітніми потребами до спортивних споруд із залученням їх до занять фізкультурно-спортивною діяльністю.

Галина Єднак, методист відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури ознайомила учасників засідання проблемної групи з правами, обов’язками та соціальними ролями учасників рухової діяльності, про сучасні міжнародні стандарти етичних цінностей у сфері фізичної культури і спорту.

Тетяна Іванюк (Кременецький ліцей імені Нестора Літописця) поділилась   досвідом формування в учнів толерантності та навичок недискримінаційної комунікації у фізкультурно-оздоровчій діяльності, а також  презентувала фрагмент проведення «уроку толерантності».

Цікавими були виступи учителів фізичної культури - учасників засідання проблемної групи: Тараса Демчука, (Теребовлянський профільний ліцей), Віталія Терлецького (НВК «Довжанківська загальноосвітня школа I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад»), Інни Ясінської (Плосківська гімназія), Галини Дехтярук (Кременецький ліцей імені Уласа Самчука), Оксани Юрків (Козівська гімназія імені Володимира Герети), Ольги Данелюк (Скалатська ЗОШ І-ІІІ ступенів) щодо  виховання у здобувачів освіти вольових якостей та взаємодопомоги засобами рухливих та спортивних ігор у фізкультурно-спортивній діяльності закладів загальної середньої освіти.

Вчителі активно обмінювались думками від отриманої інформації, висловили вдячність за цікавий змістовний матеріал та отримали відповіді на запитання, які виникають у їх професійній діяльності.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар