У зв’язку з переведенням
освітнього процесу в умови дистанційного
навчання, а також враховуючи специфіку предмету «Фізична культура» рекомендуємо:
1. Внести
зміни у календарно-тематичне планування щодо зменшення обсягу уроків, які виносились
для підсумкового контролю на розвиток фізичних якостей учнів, на користь уроків
з розвитку фізичних якостей учнів, техніки виконання вправ, ознайомлення з
історією розвитку видів спорту тощо.
2. Відведені
уроки для підсумкового контролю на розвиток фізичних якостей учнів під час
дистанційного навчання, замінити на оцінювання теоретико-методичних знань у
формі тестових завдань, тим самим здійснити тематичне оцінювання за вже вивчені
модулі (спортивні ігри) та які передбачені до вивчення календарно-тематичним
плануванням (легка атлетика). У графі «Зміст
уроку» записуємо: «Оцінювання теоретико-методичних знань у формі
тестових завдань» з подальшим виставленням оцінок у журнал.
Домашні
завдання для самостійного виконання фізичних вправ мають бути спрямовані на підвищення рухового
режиму у вільний час, досягнення рекреаційно-оздоровчого ефекту.
У графі «Завдання додому» стисло записати його зміст і
дозування навантаження із врахуванням віку та статі школяра.
До прикладу:
Виконати: комплекс
загально-розвивальних вправ для постави; присідання на двох ногах: хл.
2х15р; дівч. 2х10р.; піднімання тулуба в сід: хл.45 сек.
дівч. 30 сек.; вправи на розвиток координації рухів тощо;
Закріпити: техніку виконання стрибка в довжину з
місця; техніку ведення м’яча різними способами тощо.
Учням, які за
станом здоров'я зараховані до спеціальної медичної групи з фізичної культури,
при виставленні тематичних, семестрових та річного балів робиться відповідний
запис: зар. (зараховано).
У випадках, коли
учні звільнені за станом здоров'я від занять з фізичної культури при
виставленні тематичних, семестрових та річного балів робиться відповідний
запис: зв. (звільнений (а).
Ведення класного
журналу здійснюється учителем який несе особисту відповідальність стан та
достовірність записів.
Немає коментарів:
Дописати коментар